wtorek, 13 marca 2012

Masca Gorge







March 5, 2012 - Tenerife, Spain.
More photos

3 komentarze:

  1. Szedłeś w jedną stronę, czy w obydwie???
    Choć pewnie w dół zejść , to też wyzwanie nie lada... :)
    Wyczytałam, że Masca leży w kraterze wulkanu. Czy jest to zauważalne w jakikolwiek sposób. Wiem, wiem, ten wulkan akurat nieczynny, tak? W każdym razie niezwykła cała wyspa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teneryfa to w zasadzie wulkan z kilkoma stożkami. Wulkan Teide uznaje się za czynny. Masca leży niedaleko wybrzeża w okolicy klifu zwanego Los Gigantes. Trasę pokonałem w dół ale nieźle mi dało w kość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne wyzwanie :)! Jeżeli na zdjęciach jest "droga", po której się poruszałeś , to jestem pełna podziwu!!! Ja, np. wolę wspinać się, niż schodzić w dół :).
    Co to za ciek na pierwszym zdjęciu? W zasadzie na temat Masca Gorge to niewiele można znaleźć oprócz zdjęć i opisów biur podróży.

    OdpowiedzUsuń